onsdag 27 april 2011

oj 20 dagar sedan sist !!

Vad är det man säger tiden går fort när man har roligt :)

Har haft massor att göra nu under en period så de har varit ganska lugnt på denna front.

Idag har jag som sagt bakat en tårta åt en kär vän son fyller 24 år !! hipp hipp hurra för Lina Svensson. Tycker det är så otroligt kul att hålla på att baka, laga mat och dekorera.
Är de någon som behöver hjälp och vill beställa en tårta så go for it !! Maila mig :)

Altanen här hemma är fullt på G vi har kommit halvvägs nu. Mitt lilla projekt blev plötsligt väldigt stort. Jag har en förmåga att avancera saker och ting. Altanen blir 100 kvm och med inbyggt vildmarksbad.
Ett annat exempel var att jag skulle åka till ullared men tyckte tågbiljetten blev för dyr så då blir det en sista minuten resa istället hmm jag är  jätte glad men kan inte påstå att maken är lika glad. Men vi finns för varandra i roligt och tråkigt:)



Nu ska jag och Izabella åka hem till Lina och fika upp tårtan :)
Sedan bär det av till stan och se Sara Varga. Izabella har målat en teckning åt henne och ska bestämt vara med på en bild också med henne !!



See yaaa alla idag blir de förresten skinksås och pasta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar