måndag 4 april 2011

Ullareds resa :)

Nu har jag satt igång med att smida planerna för ett Ullareds besök.
Vi har hittills fått med 5 brudar känns ju som att det inte kan bli annat än lyckat :)

Risken blir ju att det blir dyrt men har man lämnat gubben hemma så bestämmer jag ju själv :) mohahah




Min älskade make cyklade till jobbet idag och herregud va duktig han va är ju dock 3,2 mil.
Jag knäppte en bild på han när han kom hem, en aningens svettig kanske?
Fattarv bara inte hur man orkar tro dock att det var massor med envishet och stolthet.
Och jag är stolt som en tupp över han :)

Lägger upp bilder på barnen sedan imorse med sina nya ullaredskläder och låter er bli sugen på att följa oss girlgang :)




Rasmus han bakade med så himla duktig han är. Blev massvis med kakor tur att han har en mamma som är kakmonster. Efter middagen åkte vi till elgiganten och köpte en frysbox  *äntligen*.
Vi satte in den i vårat lilla hus på gården och det blev kanon :)








Ha en mysig kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar