tisdag 22 februari 2011

Inte så mycket för mig !!

Idag händer de inte så mycket skänker en tanke till min älskade make som jobbar och jobbar. Stackaren har varit ute hela natten och jobbat, även jobbat dag och nu ska han fortsätta efter 4 :(


Jag ska åka och jobba nu vid 4 så våra fina fina bästaste Josefine och Fredrik ska ställa upp med barnen vad hade vi gjort utan er ??

Idag va jag på möte med min advokat. För er som inte vet vad det handlar om så sköter han processen mot försäkringsbolaget efter bilolyckan våran för snart 8 år sedan.
Om man säger så så har inte folksam direkt bråttom.

Min invadilitet ligger nu på 8 % (japp jag är till och med invalid på papper).

Men advokaten va ikke nöjd med det.
Det han var missnöjd med är att jag fått svaret att det inte går att göra något mot min nacke.
Han skrev till Folksam att han vill att dom kostar på en andra åsikt dvs en annan läkare i landet som ska kolla på mig om det går att göra nåt. Aja bara och vänta.


Lägger inte ut recept på korv och makaroner det hoppas jag att alla vet hur man gör !!



Kram på er !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar