lördag 19 februari 2011

Svar på mailet jag skickade!!

Kan säga att vi inte är dom direkta kompisarna, du är säkert en jätte trevlig vän om man känner dig riktigt men du å jag har väl inte kompat så bra. Tycker dessutom att om man lägger ut bilder på sej själv så ska man stå för det, och kanske dessutom får stå ut med kommentarer från andra från sidan om för att du är mamma, klart att folk reagerar. Hade folk varit avundsjuka på dig så hade fler gjort samma sak anser jag det, men nu bor vi i en liten stad som Ö-vik å folk bry sej för mycket om vad andra gör=/ Kan ta på mig att det var delvis mitt fel att Noel säger som han har gjort till Isabella men i grund å botten så är det dina bilder, vem som helst kan ju se dom menar jag å barnen blir större, hon kunde lika gärna ha hört det av vem som helst. Hoppas du inte tycker att jag är otrevlig för jag vill inte vara elak, inte tänkt så alls, bara att du kanske måste försöka förstå vad jag menar å hur jag tänker...
 
 
 
 
Va säger ni ?? allt är mitt fel och mitt barn förtjänar att retas ?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar