måndag 14 februari 2011

Matlista vecka 8 !!

Nu har jag nyss kommit hem från en underbar 3 rätters middag med min älskade make och dotter !!

Får inte in bilderna på maten idag men dom kommer :)

Jag har suttit och gjort matlista och Benny sätter ihop lite Ikea saker.
Jag åkte ner men jag skulle inte ha något jätte speciellt men lyckades ändå bränna 10000.
Men det var nästan bara åt barnen allt.

Dagens populäraste saker blev ändå våningsängen och en massa toksnygga kläder åt Rasmus!





Matlista vecka 8


Måndag: 3 rätters med älsko på varvsberget.

Tisdag: Spagetti och köttfärsås

Onsdag: Ungskyckling med ljuvlig sås och ris

Torsdag:Grekisk pytt i panna

Fredag: Fylld fläskfile med ugnsgott mos

Lördag: Fru bråttompaj

Söndag: Kebab,bröd och strips



Anledningen till att vi lyxar på med fläskfile 2 dagar denna veckan är för att det är kanon pris på Ica 26,90 för 525 g.

Sov gott alla och ta hand om er !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar