onsdag 16 februari 2011

Recept ugnskyckling med ljuvligsås

Idag är en riktig städ dag jag kommer sova som en stock inatt. Ska bara åka och jobba en sväng innan :) Men 21  är jag hemma igen.
Ett rum är klart och de va Rasmus, tog dock 2 timmar.

Recept ugnskyckling

4 kycklingfileer
4 dl creme fraiche
1 hönsbuljong tärning
2 pressade vitlökar
1 msk dijonsenap
2 msk soja

Sätt ugnen på 175 grader och kör i 30 minuter.
Fräs 250 g bacon. Hacka persilja. Ta 1 dl riven ost. Strö över och in i ugnen 10-15 minuter.


Är supergott servera med ris och sallad !!!


Är lite chockerad av er bloggläsare att ni inte märkte att jag skrivit fel vecka på menyn jag menade självklart vecka 7.


Jag älskar verkligen era kommentarer, att ni berättar vad ni provat och hur det smakade !!







kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar