lördag 26 februari 2011

Halv 8 hos mig !!

Är färdig gjord nu och redo för en halv 8 kväll hos Ida !!


Idag är temat rock ...

Jag har satt på lite rock och sminkat mig, känner mig då genast mycket rockigare bilder kommer upp senare !!!


Jag hann aldrig lägga upp receptet för igår höll på med sjuka rasmus hela dagen stackaren och inge bättre
är han idag heller!!
Nog måste det ge med sig snart tycker man !




Mitt tips för kycklingen igår är bara att linda in kycklingfile i bacon och stoppa in i ugnen i ca 30 minuter. Häll sedan på grädde och låt vara inne i ugnen 15 minuter till. Servera pressad potatis till och mums vilken god middag man har.





Jag och älskling har spelat på Lotto idag så nu har jag stora förväntningar på att bli miljonär medan jag är och roar mig med flickorna !!



Ha en suverän kväll alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar